پنجشنبه ۱۶ فروردین ۰۳

فروشگاه محصولات بادی اینتکس

سوالات متداول در مورد استخرهای بادی

۴ بازديد
هر استخر بادی یک دفترچه راهنما در کنار خود دارد. وجود این جزوه این امکان را به شما داده است تا آموزش های مورد نیاز و همچنین سوالات اولیه ای که باید در داخل این جزوه مطرح شود را مشاهده کرده و با خیال راحت از محصول خود استفاده نمایید. این جزوه می تواند یک صفحه از یک سری محصولات کوچک باشد و می تواند چندین صفحه در یک سری دیگر از مدل ها باشد. همچنین این کتابچه ها به زبان های کشورهای مختلف طراحی شده اند، اما بیشتر زبان فارسی در آن جایی ندارد و می توانید مطالب این کتابچه ها را به زبان انگلیسی یا سایر کشورها مشاهده کنید.

برچسب تعمیر استخر بادی

یکی از ویژگی های خوب این استخرهای بادی وجود تعدادی برچسب تعمیری در کنار این محصولات می باشد. در واقع اخیراً این برچسب تعمیری در یک سری از مدل ها حذف شده است، اما همیشه می توانید یک برچسب کوچک در مدل های مختلف استخر ببینید که در صورت آسیب دیدن محصول خود به راحتی می توانید با این برچسب آن را بپوشانید. همچنین باید اشاره کنیم که این برچسب ساختاری مربعی دارد و به راحتی جدا می شود و سطح را می پوشاند اما به طور کلی در مواقعی که آسیب شدید باشد این مدل اصلا کارایی ندارد و فقط برای آسیب های جزئی قابل استفاده است. برای اطمینان از کامل بودن امکانات و اقلام همراه استخرهای بادی، توصیه می کنیم که از نمایندگی اصلی اینتکس خرید خود را انجام دهید.

سوالات متداول در مورد استخرهای بادی

ممکن است سوالات مختلفی برای شما پیش بیاید که تاکنون پاسخی برای آنها نگرفته اید. در ادامه سعی داریم به سوالات متداول شما در مورد استخرهای بادی پاسخ دهیم. در همین راستا پیشنهاد می کنیم ادامه مطلب را با ما دنبال کنید.

آیا استخرهای بادی به راحتی سوراخ می شوند؟

خیر - در صورت استفاده صحیح از این محصولات می توانید سال ها از یک استخر بادی با کیفیت بالا استفاده کرده و لذت ببرید. به طور کلی سوراخ شدن محصولات دلایلی دارد که به روش عدم استفاده صحیح از آن برمی گردد پس با رعایت یک سری نکات می توانید بدون نگرانی از محصول خود به درستی استفاده کنید.

آیا استخرهای سه لایه جداگانه راه اندازی می شوند؟

پاسخ این سوال نیز متغیر است. یک سری از استخرها فقط یک دریچه باد دارند که کل فضای استخر از همان قسمت راه اندازی می شود، اما مدل های استخری نیز وجود دارند که روی هر لایه یک شیر باد تعبیه شده است تا بتوانید هر لایه و مقطع را به طور جداگانه باد کرده و استفاده کنید.

آیا استخرهای بادی در کنار خود پمپ بادی دارند؟

خیر - هیچ یک از شرکت های تولید کننده محصولات بادی در کنار استخرهای خود پمپ بادی قرار نداده اند و شما باید پمپ بادی را جداگانه خریداری کنید و محصول خود را باد کرده و راه اندازی کنید.

آبپاش استخرهای بادی چگونه راه اندازی می شود؟

برای راه اندازی آبپاش بادی باید سعی کنید یک شلنگ آب را به قسمت مربوطه روی آبپاش استخر بادی وصل کنید و به سادگی آن را راه اندازی کنید. هر زمان که می خواهید آبپاش را غیرفعال کنید، می توانید با خاموش کردن آب یا جدا کردن شلنگ آب از این آبپاش، این کار را به ساده ترین شکل ممکن انجام دهید.

در صورت سوراخ شدن استخر بادی با همان برچسب تعمیر کنار پکیج تعمیر می شود؟

همانطور که در قسمت مربوط به برچسب تعمیر استخر بادی اشاره کردیم، اگر سطح و میزان آسیب در محصول شما جزئی است، می توانید برای تخلیه نشدن هوای داخلی استخر از همین برچسب استفاده کنید. توصیه می کنیم یک برچسب تعمیری خریداری کنید که تاریخ انقضا داشته باشد و از چسب و رول مخصوص ساخته شده باشد.

آیا می توان از پمپ تصفیه آب در استخرهای بادی استفاده کرد؟

خیر - اکثر استخرهای بادی فاقد شیر مخصوص نصب و استفاده از پمپ تصفیه آب هستند. این مزیت بیشتر در استخرهای پیش ساخته، قاب و آسان ست دیده می شود. در این بین بسیاری از افرادی که استخر بادی سایز بزرگ تهیه می کنند می توانند از پمپ فیلتراسیون استفاده کنند اما این کار اصولی نیست.

چگونه آب استخرهای بادی را تخلیه می کنید؟

تمامی استخرهای بادی در سایزهای مختلف دارای شیر تخلیه آب می باشند. با استفاده از این شیر می توانید به راحتی تا حد امکان آب استخر را تخلیه کرده و محصول را جمع آوری کنید. همچنین این مزیت را دارید که با اتصال شیلنگ آب به این شیر آب داخل استخر را در فضای مورد نظر خود تخلیه کنید.

آیا می توان از قرص کلر در داخل استخر بادی استفاده کرد؟

بله – با استفاده از سبدی قرص کلر می توانید به راحتی از این محصول در استخر بادی خود بهره مند شوید. البته باید به این نکته توجه ویژه داشته باشید که هرگز قرص کلر را در استخر بادی تنها نگذارید زیرا این کار به جای منفعت قطعا به شما آسیب می رساند و باعث می شود استخر شما آسیب ببیند و رنگ آن تغییر کند. قرص کلر را حتما در یک سبد مخصوص قرار دهید و در استخر بادی خود استفاده کنید.
تاكنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.